Dag 10: Knysna

8 maart 2015 - Knysna, Zuid-Afrika

We sliepen dus op de camping in een eenvoudig huisje. Het ging allemaal goed, hoewel de bedden erg kort waren, waarschijnlijk 1.80. Voor mij niet zo'n punt maar voor Jose iets meer. Het douchen 's ochtends was problematischer. Het bad had een sproeier en in het ene douchegebouw was alleen koud water. Het andere had wel warm water, maar het was of veel te heet of veel te koud. Jose heeft het allemaal uitgeprobeerd, en ik besloot toen maar om me aan de wastafel wat te wassen.

Om half 10 haalde Karin ons op en hebben we gezellig met z'n allen ontbeten. Daarna gingen we op pad voor een 10 kilometer lange strandwandeling, met tussendoor een pauze. 17.000 stappen gaf mijn stappenteller aan. Het totaal van vandaag is 20.022 stappen (nog meer dan met carnaval). Doe dat maar eens na Har!

Het was een mooie wandeling, langs een wilde zee waar het getij langzaam op kwam. Na afloop nog op een terrasje wat gegeten. Hier hadden we gelukkig wifi, waardoor we onze berichten bij konden werken. Ik had 65 whats appjes. Ze gingen bijna allemaal over de wedstrijd van Karlijn van gisteren. 4e Geworden. Goed zo.

Daarna heeft Karin ons nog allelei mooie plekjes laten zien, prachtige uitzichten. Als je langs het water rijdt waan je je in Monaco of aan de Cote d'Azure.

Nu zijn we weer bij Karin en moet ik stoppen, want er staat weer een ongetwijfeld heerlijke maaltijd op ons te wachten, en ik mis bijna een mooie zonsondergang. Dus tot de volgende keer!

1. Harry:
    8 maart 2015
    Heel leuk om te lezen dat het heerlijk blijft en dat julie zoveel zien van het land. (Nog maar een heel klein gedeelte gezien de totale omvang)
    Wel lekker om nu jullie de voorziening te hebben over een privé kok/butler.
    Jammer dat er geen foto's bij zijn, maar die hebben we dan nog mooi tegoed.
    De 20.000 stappen zijn een leuke uitdaging die komende weken, nu de wegtraining weer gaat beginnen, een appeltje eitje is :).
    Groet Harry
  2. Trees:
    10 maart 2015
    Ontzettend leuk Hettie te lezen dat jullie het zo fijn hebben met elkaar. Supergaaf om die prachtige landschappen te zien, je houdt ons goed op de hoogte. Hoelang blijf je nog?
  3. Michiel:
    12 maart 2015
    jezus mama.. ik ben maar 6x gaan stappen met carnaval!